project
Communicatie Museum De Ronde Venen

jaar
2004


Volgende

soort
diversen

Communicatie Museum De…
Presentatie Museum De…
Museum De Ronde Venen vertelt het verhaal van een uniek Nederlands landschap en de mens die hierin …

Communicatie Museum De…
Nieuwsbrief Museum De…
Voor Museum De Ronde Venen ontwikkelde TWEED i.s.m. Netsquare de nieuwsbriefmodule waarmee het museum …

Communicatie Museum De…
Promotie tijdelijke tentoo…
Voor het promoten van tijdelijke tentoonstellingen worden affiches en flyers ingezet. Het museum …

Communicatie Museum De…
Algemene brochure Museum…
Een nieuwe algemene brochure moet het nieuwe museum met een bredere doelstelling en met een nieuw, …

Communicatie Museum De…
museumderondevenen.nl
Nadat eerst de huisstijl was aangepakt was daarna de website aan de beurt voor een …

Communicatie Museum De…
Huisstijl Museum De Ronde…
De directeur van het museum: ‘Voor culturele instellingen zijn financiële middelen …

opdrachtgever
Museum De Ronde Venen
Museum In de Veenen in Vinkeveen, door velen vaak aangeduid als het Veenmuseum, wilde haar missie duidelijker uitstralen. De naam werd veranderd in Museum De Ronde Venen zodat de ruimere doelstelling (inzicht bieden in de cultuurhistorie van heel De Ronde Venen) voor iedereen duidelijk werd. Dat vroeg om een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. TWEED ontwikkelde die voor het museum, deels in het kader van sponsoring. Daarna volgden diverse uitingen, waaronder een website.