opdracht
Huisstijl Van Scheppingen…

opdrachtgever
Van Scheppingen Haarden

soort
huisstijlen

jaar
2016

Huisstijl Van Scheppingen Haarden
Van Scheppingen Haarden

onderdeel van
Communicatie Van Scheppingen Haarden
meer
van dit
project
In opdracht van Van Scheppingen Haarden ontwikkelde TWEED een restyling van het bestaande logo. Na overname door een volgende generatie en vooruitlopend op nieuwe huisvesting was er bij het familiebedrijf behoefte aan een modernere uitstraling.

Bij de restyling is de schouw teruggebracht tot de essentie en heeft ook het vuur een gestyleerde vorm gekregen. Wie goed kijkt ziet bovendien de letters ‘v’ en ‘S’ in de vlammen terug. Ook de typografie is aangepakt, evenals het kleurgebruik. Het oranje-geel is vervangen door een vuurrode kleur. De enige constante is de donkergroene huisstijl-kleur.

Het nieuwe logo toegepast op briefpapier en visitekaartjes.
Autobelettering in de nieuwe huisstijl.
Het oude logo.