UPDATE / nieuwsbrief juni 2012
 

Beste,

Om het hoofd boven water te houden moet je juist nú flink van je laten horen. Dat geldt voor iedereen, dus ook voor ons en voor u. Deze digitale nieuwsbrief is één manier, maar het kan ook via een gedrukte nieuwsbrief (zie UBA) of via social media. Je doelgroep informeren heet tegenwoordig delen, en waar delers zijn zijn ook volgers! Om die allebei te bedienen ontwikkelde TWEED een eigen Social Media Widget.
Tja, we heten niet voor niets:
TWEED - online & offline design

 

Deze keer:

 
Meer over deze opdracht >

Relatiemagazine: U en UBA op de hoogte

In het kader van een nieuwe marketing-strategie ontwikkelde TWEED voor bouwer/projectontwikkelaar UBA uit Uithoorn o.a. een relatiemagazine met een titel die afgeleid is van de nieuwe slogan: ‘U en UBA, de perfecte combinatie’. Het periodiek, waarmee UBA haar relaties op de hoogte gaat houden van relevant nieuws heeft de vorm gekregen van een drieluik dat verticaal opengevouwen wordt. Het periodiek wordt geadresseerd verstuurd aan relaties en daarvoor ingeseald met een adresdrager.

facebookpages: hoe staat het met úw gezicht op Facebook?

Uw bedrijfs- of projectpagina aanmaken kunt u natuurlijk prima zelf, maar laat ons ’m nou professioneel mooimaken. Tenslotte wilt u zich ook hier van uw beste kant laten zien. En dat houdt niet op bij een aardige omslagfoto. Denk ook eens aan die extra ‘tabs’ aan de pagina waarin u specifieke informatie presenteert die automatisch opgehaald kan worden van uw website. In tegenstelling tot de standaard tijdlijn kunnen dergelijke tabs, net als gewone webpagina’s, door ons ontworpen, opgemaakt, geprogrammeerd en gehost worden. Ook zeer geschikt voor bijvoorbeeld speciale actie-pagina’s.

Voorbeeld van een Facebook-tab >
Bekijk de video >

De TWEED Social Media Widget: orde in de deel- en volgknoppen chaos

U kent ze wel, al die knopjes onder een bericht of onderin een website waarmee de inhoud van een pagina gedeeld kan worden via Twitter, Facebook of Linkedin (om er maar een paar te noemen), óf waarmee de betreffende accounts gevolgd kunnen worden... En dat is in het hele knoppen-circus lang niet altijd duidelijk. Is dit knopje om te volgen of om te delen? De Social Media Widget van TWEED maakt een einde aan deze onduidelijke knoppen-chaos. Wanneer u met de muis over een knop gaat, dan klapt er een deel- én volgknopje uit. En dat bij elke gewenst sociaal medium. Zonder cookies! Bekijk voor een idee van de werking de video (ook in HD én met eigen muziek!) of probeer het uit op onze website...


Website Symfonie van de Veensteekmachine 23 mei officieel gelanceerd

In opdracht van Museum De Ronde Venen realiseerde TWEED, deels als sponsoring, de website voor ‘Symfonie van de Veensteekmachine’. Bij dit meerjarenproject moet door middel van allerlei bijdragen van muzikanten een professioneel muziekstuk tot stand komen welke in de loop van 2013 opgevoerd gaat worden. Bedoeling is om het verloren gegane geluid van de veensteekmachine (pronkstuk van het museum) weer tot leven te brengen. De website is – samen met de nieuwsbrief – een belangrijk medium om alle deelnemers en geïnteresseerden gedurende het project op de hoogte te houden. Het is een bijzondere website geworden met een nogal afwijkende navigatie: zo kan er met de muis (of vinger op een tablet) zowel horizontaal als verticaal geschoven worden met kolommen. Uiteraard ontbreken bij zo’n crowdsourcing project de social media functionaliteiten niet. 23 mei j.l. is de website officieel gelanceerd tijdens een startmanifestatie in het museum.

Een boekje open over Vita welzijn en advies

In opdracht van Vita welzijn en advies uit Amstelveen realiseerde TWEED een goodwill-uitgave voor personeel en externe relaties met de titel ‘Hart van ons werk’. Hierin figureren eigen medewerkers van Vita waarbij in interviews wordt teruggeblikt op het voorbije, en wordt vooruitgekeken naar het nieuwe jaar. Van elke geïnterviewde medewerker zijn ook portretfoto’s gemaakt. Het boekje is uitgegeven ter gelegenheid van de nieuwjaarsreceptie begin 2012 en zal binnenkort een vervolg krijgen.

Meer over deze opdracht >
Bekijk de website >

De gekleurde website van Marcel Straver

TWEED realiseerde een website ter gelegenheid van zijn eerste expositie. De schilderijen van Marcel laten een gekleurde wereld zien met een fantasierijke ‘twist’. Geïnspireerd door de combinatie van toevallige vakantie­kiekjes creëert hij doeken die je aandacht vragen én vasthouden. De onderwerpen zijn herkenbaar, maar met een knipoog – en met liefde voor detail en structuur – behandeld. De website bestaat vooralsnog uit één pagina met slideshow (ook te swipen op een tablet), nieuwsberichten en delen kan via de... Tweed Social Media Widget!

 
Deze UPDATE is verzonden
met de nieuwsbrief module van

TWEED online & offline design
Cliffordweg 50
3646 AH Waverveen
06 31920768
www.tweed.nl

PPRZZ cms / websites
www.pprzz.nl
aanmelden