UPDATE / nieuwsbrief augustus 2017
 

Beste,

Vakanties voorbij... We mogen weer aan de slag! In deze nieuwsbrief een kleine bloemlezing van eerder dit jaar gerealiseerde opdrachten.

 

Deze keer:

 

Projectpromotie Ballast Nedam Development

In opdracht van Ballast Nedam Development verzorgde TWEED de promotie van liefst 4 nieuwbouwprojecten in Vleuterweide Centrum en De Meern. Voor elk project is een passende stijl ontwikkeld en zijn indrukwekkende impressies en inzichtelijke plattegronden verzorgd. Dat alles is helder terug te vinden in dikke brochures van A3-formaat, elk met een eigen uitstraling en bijzondere afwerking.


Nieuwe huisstijl Van ’t Hul Accountants

In samenwerking met Netsquare ontwikkelde TWEED een nieuwe huisstijl voor Van ’t Hul adviseurs-fiscalisten-accountants in Wilnis. Van ’t Hul was toe aan een frisse, zakelijke uitstraling die beter paste bij de nieuwe strategie en dienstverlening. TWEED ontwikkelde een moderne versie van het oude logo, met een alternatieve kwinkslag met de apostrof uit de bedrijfs- en familienaam. De huisstijlkleur bleef groen, maar dan wel in twee stijlvolle koelgroene tinten. Netsquare realiseerde op basis van de nieuwe huisstijl een responsive website (www.vanthul.nl) die voorlopig de tand des tijds weer kan doorstaan. Op de foto zowel het oude (boven) als het nieuwe logo (onder).


Brochure Maximalaan 1-9

In opdracht van Ontwikkelings Maatschappij Buitenveldert verzorgde TWEED de brochure voor project Maximalaan 1-9 in Vinkeveen. Het project betreft 9 luxe watervilla’s aan de Vinkeveense Plassen met een vrij-op-naam prijs van rond de één miljoen euro. Het zijn dan ook bijzonder grote en luxe woningen op een prachtige locatie. In de brochure (52 pagina’s binnenwerk in een omslag met flappen, matliminaat en spot UV-lak) wordt elke villa apart behandeld, want er zijn er geen twee hetzelfde.

De 12 uur van De Ronde Venen

Op zaterdag 26 augustus was er voor de eerste maal een sponsorwandeling van 12 uur lang in De Ronde Venen. TWEED ontwikkelde het logo voor dit evenement. In het logo is in de schoenafdrukken het symbool terug te vinden van Inloophuis ’t Anker, het ‘goede doel’ van deze sponsorwandeling. Inloophuis 't Anker biedt een ontmoetingsplaats aan iedereen die met kanker in aanraking is gekomen, als patiënt, ex-patiënt, naaste of nabestaande. De opbrengst van de sponsorwandeling wordt gebruikt voor een hoognodig nieuw onderkomen voor Inloophuis ’t Anker. Meelopen kan volgend jaar weer; doneren kan altijd: www.de12uurvanderondevenen.nl

meer over deze opdracht >
 
Deze UPDATE is verzonden
met de nieuwsbrief module van

TWEED online & offline design
Cliffordweg 50
3646 AH Waverveen
06 31920768
www.tweed.nl

PPRZZ cms / websites
www.pprzz.nl
aanmelden