UPDATE / nieuwsbrief oktober 2014
 

Beste,

Goed communiceren is nog een hele kunst. Soms kan het met beeld alleen, soms zijn kleurige grafieken de oplossing en soms is het de combinatie van tekst en beeld...

 

Deze keer:

 

Promotie nieuwbouwproject WeidZ

TWEED ontwikkelde in opdracht van Bolton Ontwikkeling het logo en de projectstijl voor nieuwbouwproject WeidZ in Zegveld. Via workshops worden door Bolton, samen met de toekomstige bewoners, droomhuizen en een droombuurt in Zegveld ontwikkeld. Eerste uitingen van de promotiecampagne waarin logo en projectstijl terug te vinden zijn: flyer, powerpoint-sjablonen, website en Facebook-pagina.

Kwaliteitswijn met een winnend kunstetiket

Elk jaar wordt een Europese kwaliteitswijn voorzien van een door een Nederlandse beeldend kunstenaar gecreëerd etiket. Het etiket is het winnende ontwerp van de jaarlijkse verkiezing 'Kunst als krans op de wijn', georganiseerd door het Nationaal Kunstplatform i.s.m. Wijnkunt wijnimport. Dit jaar won het ontwerp van Marcel. De eerste exemplaren van de wijnflessen met zijn kunstetiket nam hij in ontvangst tijdens de ADAF in Amsterdam op 27 september 2014. Het kunstetiket wordt slechts in beperkte oplage toegepast, 300 flessen rode en 300 flessen witte wijn.

De flessen zijn (per doos van 6) online te bestellen via www.wijnkunst.nl. Gebruik voor 10% korting de kortingscode ‘marcelstraver’!

Lees het juryrapport >

Kleurig Jaarverslag 2013 Vita

Voor Vita welzijn en advies realiseerde TWEED een beknopt jaarverslag waarin de belangrijkste feiten van het afgesloten jaar in gecomprimeerde vorm gepresenteerd worden. Medewerkers komen aan het woord en cijfers worden getoond in heldere grafieken. Het Jaarverslag 2013 is in felle kleuren gedrukt op een formaat van 450 x 450 mm en wordt gevouwen tot 150 x 150 mm.

 
Deze UPDATE is verzonden
met de nieuwsbrief module van

TWEED online & offline design
Cliffordweg 50
3646 AH Waverveen
06 31920768
www.tweed.nl

PPRZZ cms / websites
www.pprzz.nl
aanmelden