UPDATE / nieuwsbrief december 2013
 

Beste,

In deze nieuwsbrief de laatste projecten van 2013 én een project voor het nieuwe jaar 2014 waarvoor wij nog sponsors zoeken... Wij wensen u fijne feestdagen en een voorspoedig 2014!

 

Deze keer:

 
Meer over Stichting Toetssteen >

Eerste project in 2014: Huizen bouwen in Cambodja!

Marcel Straver maakte schilderij ‘Oost, West...’ (acryl op doek, 80 x 80 cm) naar aanleiding van de 4e Huizenbouwreis van Stichting Toetssteen naar Cambodja (begin 2014). Anita en Marcel gaan daar huizen bouwen voor de armsten in dit prachtige, maar onfortuinlijke Aziatische land.

Draag ook een steentje bij en steun het Huizenbouwproject van Stichting Toetssteen in Cambodja door te storten op rekeningnummer 1585.88.428. Elk bedrag is welkom. Het bouwen van één huisje kost € 750,–; evenveel als dit schilderij. Wie een huisje doneert mag het tevens een naam geven.

Kijk op de website van Stichting Toetssteen voor meer informatie over het huizenbouwen en over de aanstaande reis. Stichting Toetssteen zorgt naast huizen ook voor waterputten en -reservoirs en voert tevens actie (Langlevejouwvrijedag!) voor een hoognodig vrouwenziekenhuis in cambodja.


Nieuwe huisstijl voor Amsterdams winkelcentrum Delflandplein

In opdracht van het Amsterdamse Stadsdeel Nieuw-West ontwikkelde TWEED een nieuwe uitstraling voor Winkelcentrum Delflandplein. Er was behoefte aan een nieuwe uitstraling en herkenbaarheid als winkelcentrum. Die werd gevonden in het gebruik van een boodschappentas in het logo. De slogan ‘dáár winkel je fijn!’ vertelt ondubbelzinnig waar het om gaat en de beelden van mensen in de huisstijl-kleuren blauw, oranje en groen zorgen voor gezelligheid en afwisseling. Het logo kan met of zonder slogan gebruikt worden. In het logo is tevens een afkorting van de naam DelfLandPlein (DLP) opgenomen. De vervolgens gerealiseerde banieren markeren de drie ingangen van het winkelcentrum.


Verhuiskaart Caransa Groep

Nee, papier is nog lang niet weg, integendeel: je kunt je er prima mee onderscheiden! Voor Caransa Groep ontwikkelde TWEED een opvallende verhuiskaart. De verhuizing van de Zuidas naar Zuidoost inspireerde tot een uitvoering als kompas; een hoes met draaischijf. In de Zuid-stand is de oude locatie langs de A10 te zien, in de Zuidoost-stand de nieuwe locatie met uitzicht op twee ontwikkelingen van Caransa: de opvallende blauw-ronde Fletcher-toren (langs de A2/A9) en de Foodstrip met herkenbare bogen. Ook een mail-footer en een speciale entree-pagina van de website maken deel uit van deze kortlopende verhuis-campagne.


Huisstijl en website Oord & Co

Voor groothandel in steenslagmaterialen Oord & Co uit Almere ontwikkelde TWEED een nieuwe huisstijl en website. Het logo refereert aan ‘containers’ (vakken of zakken) met verschillende soorten steenslagmaterialen. De witte contouren uit het logo zijn ook doorgezet in het ontwerp van de website, evenals de tweekleurige steentjesstructuur op de achtergrond. De website heeft een uitgebreide catalogus met, naast de steenlagmaterialen, ook toebehoren, gereedschap en schuur- en polijstmaterialen. Door de gehele site worden bezoekers geconfronteerd met het enorme assortiment dat Oord & Co kan leveren.

 
Deze UPDATE is verzonden
met de nieuwsbrief module van

TWEED online & offline design
Cliffordweg 50
3646 AH Waverveen
06 31920768
www.tweed.nl

PPRZZ cms / websites
www.pprzz.nl
aanmelden